Obserwatorzy

niedziela, 25 lutego 2018

Jest zimno ...

Dzień dobry.

Mam nadzieję, że miło spędzacie niedzielę. Dni są coraz dłuższe, słonko mocniej świeci i chciałoby się już do wiosny, a tu jak na przekór wróciły tęgie syberyjskie mrozy brrrrr...

Dziękuję Wszystkim za miłe słowa pod ostatnim postem, mam nadzieję, że wzory o które pytacie dotarły gdzie trzeba na czas :):)

Po dłuższej przerwie wróciłam do szydełkowania małych form. Zaczyna się pora małych serwetek i ozdabiania jaj, na początek mała serwetka do koszyczka, wzór z mojego zeszytu.
Może jutro skończę biało-zieloną margerytkę, wzór SR 2/2011
Do kolekcji kilka patchworkowych jaj ubranych w zieloną krateczkę, kiedyś takie już wykonałam, a że został mi materiał są ponownie:)
Na koniec znowu posłodzę, choć obiecywałam druty i różowe motki odłożyć na dłużej.
Powiem szczerze, nie da się. Polubiłam tę robotę, polubiłam kolorowe mięciutkie kłębuszki, zakupiłam na zapas kilka moteczków i nie zostawię ich długo w szufladzie.
Tymczasem jeszcze jedna praca dla malutkiej dziewczyneczki.
Projekt i wykonanie podpatrzyłam na YouTube.
Posłodziłam i zmykam, życząc Nam Wszystkim dobrego nowego tygodnia.
Jest zimno a ma być jeszcze zimniej. Trzymajcie się ciepło i bądzcie zdrowi!
Pa!

17 komentarzy:

  1. U mnie też Elu mrozi; o 7 rano dzisiejszego dnia szesnaście na minusie;
    jajeczka fajniutkie, kolorowe,,, takie wiosenne; serwetka urocza - też w tym roku parę zrobiłam a komplecik cukieraśny... masz rację nie ma jak mięciutkie niteczki
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace jak zawsze! Podziwiam szczerze!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow fantastic dear,its awesome,great work..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne rzeczy pokazujesz a te bamboszki dla dzidzi mnie powaliły na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace, u nas też zimno i szydełkowo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka!!! Wspaniałe prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace. Nie nudzisz się i nasze oczy radujesz swoimi pracami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajeczka niesamowite, a sweterek cudo :) Podziwiam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasa, piękno i kunszt emanuje z Twoich robótek, Elu. No i..., zakochałam się w tych... buciczkach dla maluszków. Same wspaniałości, które są ucztą dla wzroku. Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu jakie cudeńka pokazujesz. Zauroczyły mnie słodkości w Twoim wykonaniu. Gdzie Ty wyszukujesz te wzory. Chciałabym wykonać kozaczki dla maluszka ale teraz nie miałam zdrowia na poszukiwania. Dziś trochę pobuszowałam ale nie znalazłam nic, co mogłabym wykonać. Beztalencie kompletne. Pozdrawiam:):):P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=9b9W7p5SBZw
      Janinko, wyżej wkleiłam kursik na YouTube, z nich cierpliwie uczyłam się, a po prawej stronie na filmikach jest więcej kursików. Wszystkie te buciki robiłam pierwszy raz, Tobie również się uda. Dziękuję za miłe słowa i sorry za spóźnianie z odpowiedzią, ale nie mogłam się zalogować, gogle wymyśla nowe barierki. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ależ fajowe zielone jajeczka o reszcie nie wspomnę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne robótki u Ciebie. Ubranka dla Księżniczki przesłodkie. Jajeczka śliczne, serwetka super. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muito lindo.
    Parabéns.
    Saudades.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ponieważ w związku ze świętami tu zajrzałam, to przede wszystkim jaja pochwalę, przecudnej urody. Zdrowia, radości, uśmiechu i dalszych wspaniałych pomysłów rękodzielniczych życzę z racji Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne prace, u nas też zimno i szydełkowo :) pozdrawiam


    Royal1688
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  16. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.